11.10.09

Sünnipäev!!!!

Ja jälle on aastake möödas...








(isegi mõned mehed ;-) olid kohale tiritud...
)

Kui eelmisel aastal ebakindlalt ja arglikult kõike nurga tagant piilusin siis seekord oli juba tuttavaid...arutamisi...tegemisi palju...
Eriliselt on mul hää meel selle sinise plagu üle...
Jälle üks sammuke edasi...sellel suvel nii mõnigi tegija tundis mõnel laadaplatsil sellisest asjast puudust...ja sildid!!!
... ja kui Kikukas patendiametiga ka sõja maha peab...


Siin siis Ulvari galerii
Drexi pilte
Valduri galerii

Tegelikult olen viimasel nädalal nii palju sebinud kõikvõimalikel käsitöö ja ettevõtlusega seotud üritustel, et...vbo. olen üle kruvitud aga...
"Isetegija "roll loomemajanduses ja ettevõtlusmaastikul on minu arust jäänud teenimatult üldsuse silmis tahaplaanile...
Kui paljud veel ei tea , kui paljud kehitavad õlgu...aga kui paljude jaoks on see olnud rohkem kui hetk arvuti taga...seltskond, sõbrad, kaasmõtlejad, hingesugulased, huvid, uue õppimine, võrratud kogemused, elus enese leidmine ja miks ka mitte leiva teenimine ja oma tegemiste promomine...
Kommenteerige, kisage,oponeerige...

2 comments:

helga-liisa said...

Tead sa, ma ei saa mitte üldse aru sellest, miks kõik profikaameratega inimesed teevad imetillukesi pilte?!
Taivo teeb ka näiteks..

perles said...

All the family perles is there

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin