5.12.08

Midagi ka omale


Ma hullupööra naudin nn. "nööbist mantli tegemist" stiili st. et mingist detailist terviku loomist...

Tahtsin endale midagi pruuni...et ikka eesseisvatel piduüritustel poosetada ;) ...
Ja nii sattus näppu... ei see ei ole traadipusa... see on minu esimene!!! Mardilaadal tehtud traadikeerutus ;) ...
Aga kuna asi oli päris konarlik siis puistasin neid klaashelmeid ikka peoga. et kobanäpusust peita ja nagu ikka kombeks kippusid paar fimohelmest ka hulka...
... juhtumisi sattusid need kõrvakad juurde sobima (ammu tehtud ja vist ka kuskil siin juba üleval)...



PS! Minu veebipoes on üleval palju ilusaid uusi asju mida siia veel ei ole jõudnud üles riputada...Toredat ostlemist!!!

2 comments:

viki said...

wow kui armas, ma jumaldan ka pruuni :D
Kusjuures kullake mul on uus pesa nüüd http://vikipesa.blogspot.com tule külla

Anonymous said...

very nice :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin