28.7.08

Pisut seljatahavaatamist...

Kõigepealt peaksin tegema sügava kummarduse meistritele kellega oli mul au sel kuul silmast silma kohtuda ;-)...Üks asi on netiilmas kaeda, teine asi inimesega vahetult suhelda...
Alustuseks Terje, kelle õpitoas sai kuu alguses käidud...(oma sõnutsi ta reklaami ei vaja) aga niipaljukest võin ju ikka öelda et lisaks hästiorganiseeritud töötoale on tal varutud head töövahendid,avar tööruum ja mida kõike veel...et ikka ROHKEM SELLESSE IMELISSE FIMOILMA SUKELDUDA!!!
Teiseks tegijaks,keda ma ka ammuilma imetlenud olin on Leina...
Juhtumisi trehvasin teda Jänedal... selline "tõbi"kohe,et kipub nina vedama just selliste vidinate ja inimeste juurde ;-)
Ja kolmandaks: muidugi Marianne
Inimene kes on elusuuruses veel ilusam ja imelisem kui läbi kuvari paistab...tänu kellele ma leidsin käsitööblogimaailma!!!Igal juhul suured tänud tarkade sõnade eest kõigile!!!
Ja nüüd ka pisut oma tegemistest:



Kalakomplekt....tahtsin küll uut pilti
aga kee leidis omaniku enne kui olin suutnud uue klõpsu teha...











4 comments:

viki said...

mulle ka marjanne blogi ja asjad meeldivad ja terje asjad olid täiesti üllatuslikult uudsed ja hästi mõjuvad :D

viki said...

näed unustasin, see kee oli mul üks lemmikuid ja see on niii mõnna, mulle kohe meeldib, kuidas ta otstest hoiab :)

monika said...

Tegin teist jah suure hoole ja armastusega ;)...aga näe raha vastu sai vahetatud...seda ka vaja!

X by Leina Neima said...

Oi aitäh südantsoojendava postituse eest :) Sellised kohtumised on alati toredad!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin